سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۰

اخبار

گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در پلی کلینیک تخصصی اراک

همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در مراسمی با حضور دکترمعصومی از همکاران پرستار در پلی کلینیک تخصصی اراک تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسمی با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، مهندس سمیعی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، دکتر عسگری رییس پلی کلینیک تخصصی اراک و جمعی از مدیران و مسئولین در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

دکتر معصومی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت اسوه صبر و فداکاری حضرت زینب (س)، روز پرستار را به پرستاران بویژه همکاران پرستار  تبریک و تهنیت گفتند و ضمن خیر مقدم به مهندس سمیعی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی, اینگونه قدرشناسی مدیران نفتی را انگیزه ای به همکاران به ویژه پرستاران که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند دانستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موفقیت کادر مراقبت و درمان در گرو حرفه پرستاری بوده و انگیزه و عاملی اثرگذار در روند بهبودی بیمار است، تلاش های شبانه‌روزی واحد پرستاری که خود را برای وقف مداوای بیماران می‌کنند و بعضاً خانواده‌های آنها نیز درگیر می‌شوند قابل تقدیر و ستایش دانستند.

در ادامه مهندس سمیعی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، ایشان را اسوه صبر، پایداری و استقامت دانسته و به نقش پرارزش پرستار و وظایف خطیر و طاقت‌فرسای آنان در جامعه اشاره کردند و از زحمات کادر درمان بویژه پرستاران در شرایط حساس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر از پرستاران نمونه، پخش کلیپ های مربوط به خدمات پرستاران، از دیگر برنامه هایی است که در مراسم گرامیداشت روز پرستار میتوان به آن اشاره کرد.
روزپرستار 99 7
روزپرستار 99 6
روزپرستار 99 5
روزپرستار 99 1



 

۲ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱,۱۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید