سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۱

اخبار

جلسه بررسی میزان آمادگی و افزایش سطح مراقبت ها با اوج گیری شیوع بیماری کووید 19

جلسه کمیته اضطرار جهت بررسی میزان آمادگی و افزایش سطح مراقبت ها با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در ستاد مهاجران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان: جلسه ای با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, دکتر هنردار معاونت دارو و درمان, علی حجازی رییس خدمات پشتیبانی و مدیران و مسئولین مراکز درمانی تحت پوشش در خصوص افزایش آمادگی بیشتر در مواجهه با اوج گیری شیوع بیماری کووید 19 در ستاد مهاجران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر معصومی بر آمادگی کامل مراکز درمانی و  استفاده از تمامی امکانات در جهت ارائه هرچه موثرتر اقدامات درمانی در خصوص مبانی کنترل و پیشگیری کرونا تاکید کردند و خواستار اقدامات پیشگیرانه بیشتر جهت حفظ سلامتی پرسنل و مراجعین در مراکز درمانی شدند.

وی در ادامه پیش بینی, برنامه ریزی و آمادگی بیشتر جهت افزایش فضای فیزیکی در راستای ظرفیت بیشتر پذیرش بیماران و همچنین تجهیز یکی از درمانگاه های شهر مهاجران را به صورت اختصاصی در شرایط اضطرار از اولویت های مدیریت دانستند.

در پایان جلسه کمبود ها, مشکلات و همچنین نقطه نظرات توسط مدیران و مسئولین مطرح شد و در خصوص کمبودها و راه های موثرتر ارائه خدمات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


جلسه کمیته اضطرار 2
جلسه کمیته اضطرار 1

 

۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۹۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید