سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۲

اخبار

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

تقدیر و تجلیل از رزمندگان پیشکسوت بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

مراسم تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران, دکتر عسگری فرمانده بسیج خاتم الانبیا(ص) و برخی مسئولین در ستاد مهاجران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار با حضور حجت الاسلام نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران, دکتر عسگری فرمانده بسیج خاتم الانبیا(ص), آقای حجازی رییس خدمات و پشتیبانی و جمعی از مسئولین در ستاد شهر مهاجران برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام نیکزادضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس, دوران دفاع مقدس را تجلی غیرت ، عشق و ایمان به خدا عنوان کرد وگفت: سرمایه های هشت سال دفاع مقدس با جان فشانی و توکل به خدا ورهبری امام خمینی(ره) از کیان اسلامی و ارزشهای اسلام ناب محمدی دفاع کردند و اکنون بایداین ایثار و فداکاری را با یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان زنده نگهداریم.

در ادامه دکتری عسگری  تقدیر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا را کم ترین کار ممکن برای این عزیران برشمرد و با بیان اینکه جان بزرگترین سرمایه بشر است و انسان حاضر است تمامی دارایی خود را فدا کند تا چند سالی بیشتر زندگی کند. شهدای هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از عزیزترین داشته خود، یعنی جانشان مایه گذاشته و در مقابل دشمن ایستادند ایشان یادآور شدند آثار و برکات ارزنده این نهضت و مقاومت علی رغم همه دشمنی ها همچنان ادامه دارد و وظیفه ما انتقال این سرمایه معنوی به نسل دیگر میباشد

در پایان این مراسم پیشکسوتان این عرصه ضمن بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس یاد آن ایام را گرامی داشتند .

تقدیر از رزمندگان 6
تقدیر از رزمندگان 5
تقدیر از رزمندگان 1

۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۸۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید