سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۸

اخبار

مراسم قدردانی و جشن بازنشستگی سرکار خانم منصوری در درمانگاه حضرت ولی عصر(ع) شهرمهاجران

مراسم تکریم و تجلیل از سرکار خانم نوشین منصوری به مناسبت بازنشستگی ایشان با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در درمانگاه حضرت ولیعصر(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, سرکار خانم نوشین منصوری از همکاران واحد آزمایشگاه هستند که به بازنشستگی نائل شدند مراسم تکریم و تجلیل از سرکار خانم نوشین منصوری به مناسبت بازنشستگی ایشان با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, دکتر مظلومی رییس درمانگاه حضرت ولیعصر (ع) و برخی مسئولین  در درمانگاه حضرت ولیعصر(ع) برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر معصومی ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای خانم منصوری اظهار داشت: این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از حضور پرخیر وبرکت و سالها تلاش یک تلاشگر برگزار شده است.

وی افتخار خدمت در حوزه درمان را مقدس وقابل تقدیر دانستند  و یادآور شدند هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود.

در ادامه سرکار خانم منصوری ضمن تقدیر از همکاران و مسئولین متذکر شدند خوشحالم که خودم را خدمتگزارمراجعین و بیماران می‌دانستم و شاکرم که خدا این لطف و افتخار را به من داد که خدمتگزار باشم.

همچنین در این آیین جمعی از همکاران بخش های مختلف به ذکر خاطراتی از دوران همکاری با خانم منصوری  پرداخته و هدایایی به رسم یادبود به وی اهدا کردند.
تکریم خانم منصوری 7
تکریم خانم منصوری 6
تکریم خانم منصوری 5
تکریم خانم منصوری 4
تکریم خانم منصوری 3
تکریم خانم منصوری 2
تکریم خانم منصوری 1

۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۱۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید