سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲

اخبار

جلسه دکتر معصومی با همکاران واحد مالی, حسابداری در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

جلسه ای با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, علی حجازی رییس خدمات پشتیبانی و همچنین همکاران واحد مالی در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, جلسه ای به منظور بررسی موضاعات, مسائل  و مشکلات واحد مالی  با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, علی حجازی رییس خدمات پشتیبانی, خانم میرنظامی مسئول امور مالی  و همچنین همکاران واحد مالی در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر معصومی ضمن تقدیر از همکاران واحد مالی این واحد را قلب تپنده ستاد عنوان کردند و بر لزوم توجه وبالابردن دقت همکاران دراین بخش تاکید نمودند.

در ادامه رییس بهداشت و درمان منطقه به لزوم مستقل بودن واحد مالی و همچنین تعامل بیشتر با واحد های دیگر اشاره و این هم اندیشی را باعث پویایی بیشتر در جهت اهداف سازمان دانستند.وی در خصوص انگیزه کاری  و علاقه و همچنین تلاش مستمر همکاران در حوزه امور مالی تاکید کردندو  از همکاران خواستند تمامی تلاش خود برای حفظ و صیانت از بیت ­المال، جلوگیری از هرگونه اصراف و پرهیز از هزینه ­های اضافی در حوزه­ های مختلف به کار گیرند.

در پایان این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این واحد همکاران واحد مالی به بیان نقطه نظرات, پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند.
واحد مالی جلسه 4
واحد مالی جلسه 3
واحد مالی جلسه 2
واحد مالی جلسه 1

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۵۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۹۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید