سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۳

اخبار

دیدار فرمانده سپاه شازند از درمانگاه شبانه روزی حضرت ولیعصر (عج)مهاجران

سرهنگ محجوری فرمانده سپاه شازند به همراه جمعی از مسئولین شهر مهاجران با حضور در درمانگاه شبانه روزی حضرت ولیعصر (عج) ضمن بازدید، از زحمات کادر درمانی تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان: سرهنگ محجوری فرمانده سپاه شازند، حجت الاسلام نیکزاد امام جمعه مهاجران، دکتر محمد رجاییان شهردار مهاجران به همراه جمعی از مسئولین شهر مهاجران با حضور در درمانگاه شبانه روزی حضرت ولیعصر (عج) ضمن بازدید از واحد های مختلف، از زحمات کادر درمانی تقدیر و تشکر نمودند.

در این دیدار دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ضمن خوشامدگویی، به ارائه گزارشی جهت آشنایی با این مرکز و اقدامات صورت گرفته در مراکز درمانی خانواده و همچنین مراکز سلامت کاربا توجه به شیوع بیماری کرونا پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام نیکزاد اقدامات صورت گرفته جهت مبارزه با بیماری کرونا ویروس در درمانگاه شهر مهاجران را بسیار خوب دانست و از زحمات دکتر معصومی و مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این دیدار سرهنگ محجوری فرمانده سپاه شازند با اشاره به پیام مقام معظم رهبری، پرستاران را به واقع فرشته های نجات خواندندکه این روز ها با از خود گذشتگی در نجات جان بیماران تلاش میکنند.

 لازم به ذکر است ارتباطی از طریق تله مدیسین با مراکز درمانی لرستان گرفته شد و از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل آورده شد.
دیدار سپاه 9
دیدار سپاه 8
دیدار سپاه 7
دیدار سپاه 6
دیدار سپاه 2
دیدار سپاه 1

۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۰۹:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۹۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید