سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۵

اخبار

مانور بزرگ مبارزه با کرونا در شهر مهاجران برگزار شد.

به همت و مشارکت بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، شهرداری و شورای شهر،بسیج و سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، پالایشگاه امام خمینی(ره)و پتروشیمی شازند پنجمین مانور بزرگ مبارزه با بیماری کرونا با شعار "کرونا را شکست میدهیم " برگزار شد.

روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان : به همت و مشارکت بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، شهرداری و شورای شهر،فرمانداری،بسیج ،سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، پالایشگاه امام خمینی(ره)و پتروشیمی شازند ساعت 22 امشب پنجمین مانور بزرگ مبارزه با بیماری کرونا با شعار "کرونا را شکست میدهیم " برگزار شد و عملیاتی همزمان جهت ضدعفونی نقاط مختلف شهر با موفقیت انجام گردید.
در ابتدای مراسم دکتر رجائیان شهردار شهر مهاجران از همدلی و مشارکت مسئولین ادارات و شرکتها تقدیر و تشکر نمود.
حجت السلام نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران نیز در ادامه ضمن تشکر از بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان بازوی اصلی بهداشت و درمان در شهر مهاجران ، از مسئولین ادارات و ارگانها خواست با تلاش جهادی زمینه رابرای عبور از این بحران فراهم نمایند .
سپس واحدهای شرکت کننده در این مراسم با حضور در رژه موتوری در سطح شهر حرکت و طبق برنامه تمام مناطق و محله های شهر مهاجران و معابر منازل سازمانی را با یک دستگاه مه پاش یونیماگ،سه دستگاه ماشین آب پاش و دو دستگاه آمبولانس و هشت اکیپ پیاده ضد عفونی و گندزدایی نمودند.

مانور کرونا 05
مانور کرونا 03
مانور کرونا 02
مانور کرونا 01

۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ۰۱:۲۵
روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱,۵۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید