سال جهش تولید
امروز سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۱
 

اخبار

برگزاری دوره آموزشی " ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع " جهت کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

دوره آموزشی " آشنایی با مباحث تکریم ارباب رجوع و ارتباط مؤثر " با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت خدمت گیرندگان جهت کلیه کارکنان حراست،پذیرش،اعزام و درمان منطقه در دو گروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان ,این کارگاه آموزشی یک روزه در محل روابط عمومی منطقه در طی دو روز با حضور تمامی کارکنان منطقه به خصوص منشی کلینیکها ,کارکنان پذیرش و کارکنان حراست برگزار شد.

دراین دوره آموزشی ضمن تاکید بر رعایت حقوق گیرنده گان خدمت ،در خصوص تکریم ارباب رجوع واهمیت آن برای سازمان , مفهوم تکریم ,تعریف ارباب رجوع و مشتری , شناخت انواع ارباب رجوع و روش های برخورد با آنها , انواع خدمات قابل ارائه، توجه به نیازهای مخاطبین و احترام به ارباب رجوع ,اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری (براساس نظرسنجی), انواع مراجعین از نظر ویژگی های شخصیتی ,نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه پاسخگویی و چگونگی خدمت‌گزاری , اصول اولیه نحوه پاسخگویی به تلفن ,منشور حقوقی بیمار و همچنین راهکارهایی در زمینه اعتلای سطح آگاهی کارکنان در رابطه با حوزه ارتباط موثر و تکريم ارباب رجوع و مشتری مداری با شرکت فعال کارکنان و بحث های دوطرفه در زمینه تکریم ارباب رجوع در این دوره آموزشی گنجانده شد.

در پایان این جلسه شرکت کنندگان ضمن طرح تجربیات خود از برخورد با ارباب رجوع و مشکلات موجود برای ارتقاء سطح رضایت آنها مطالبی را مطرح نمودند.

کلاس تکریم 5
کلاس تکریم 4
کلاس تکریم 3
کلاس تکریم 2
کلاس تکریم 1

۵ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۹۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید