سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۴

اخبار

نشست مشترک مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با مدیران شرکت های نفتی استان مرکزی و لرستان

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت های نفتی با مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هدف همکاری و تعامل بیشتر بین مجموعه های نفتی با حضور دکتر جزایری مدیرعامل سازمان در سالن اجتماعات خطوط لوله و مخابرات مرکزی برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت، جلسه ای با حضور دکتر جزایری مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر فلاح مدیریت عملیات سلامت سازمان، دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و مدیران شرکت های نفتی منطقه مرکزی و لرستان در سالن اجتماعات خطوط لوله و مخابرات مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر معصومی ضمن خوش آمدگویی به مدیران مناطق مرکزی و همچنین تشکر از دکتر جزایری و دکتر فلاح به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه پرداختند و حضور دکتر جزایری در این جلسه را به فال نیک گرفته و اینگونه جلسات را باعث بهبود ارائه خدمات و رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعین دانستند.

سپس مدیران شرکت های نفتی ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه، عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه را بسیار مطلوب دانستند و تعامل و همکاری دکتر معصومی را یکی از عوامل رضایتمندی این مجموعه برشمردند و در ادامه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند، ساخت بیمارستان در منطقه مرکزی ، لزوم قرارداد با متخصصین ، ارائه خدمات مطلوب تر دندانپزشکی و چگونگی ارائه خدمات بعد از حذف دفترچه از موارد مطرح شده توسط مدیران 12 شرکت نفتی حاضر در  جلسه می باشد.

در ادامه دکتر جزایری ضمن تشکر از حضور مدیران نفتی در این جلسه به موضوعات مطرح شده در جلسه پاسخ دادند

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، الکترونیکی شدن و الزام قانونی حذف دفترچه های درمانی را مثبت ارزیابی کردند و این فرایند را مطلوب و به نفع سازمان و مراجعین دانستند.

ایشان تاکید کردند با توجه به  بسیاری از موانع پیش رو، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به دنبال راهکارهای برای بهبود عملکرد و ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ صنعت نفت می باشد.

درپایان این جلسه افتتاح از سامانه بی سیم فراگیر کشوری و سامانه رصد موقعیت آمبولانس ها با برگزاری مانور اعلام حادثه با حضور دکتر جزایری به بهره برداری رسید.




۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید