سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۸

اخبار

خانواده، نهادهای آموزشی و رسانه عوامل مهم در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است

امام جمعه مهاجران: حجاب و عفاف را مکمل یکدیگر دانستند و 3 عامل مهم خانواده، نهادهای آموزشی و اداری و رسانه را از ارکان اساسی در شکل گیری انسجام جامعه اسلامی عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان: به مناسبت هفته عفاف و حجاب مراسمی با حضور حجت الاسلام نیکزاد امام جمعه مهاجران،برخی مسئولین و همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در روابط عمومی ستاد برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام نیکزاد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)به بیان مختصری از زندگینامه و احادیث ایشان پرداختند.

امام جمعه مهاجران با بیان اینکه حجاب و عفاف فقط مختص به بانوان نیست و چنین فکری از پایه غلط است، حجاب را یک امر دینی و عفت و پاکدامنی را یک امر باطنی که هر کدام مکمل یکدیگرند عنوان کرد..

وی در ادامه 3 عامل مهم در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را  خانواده، نهادهای آموزشی واداری  و رسانه دانستند  وبا تاکید بر اینکه در بحث حجاب و عفاف موضوع مهمی که در اذهان عمومی تداعی پیدا می کند خانواده است، اظهار داشت: امروزه نقش بانوان در این سده اخیر به ویژه پس از انقلاب ملموس تر شده و جایگاه خانواده و زن از ارزشی بالا برخوردار است.

ایشان یاد آور شدند  نهاد های آموزشی و رسانه نیز با تعلیم و تربیت صحیح دینی و حفظ ارزشها مکمل خانواده در جهت تزریق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند. 


نیکزاد عفاف و حجاب 4
نیکزاد عفاف و حجاب 3
نیکزاد عفاف و حجاب 2
نیکزاد عفاف و حجاب 1

 

 

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۸۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید