سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

اخبار

مدیر برنامه ریزی سازمان مهمان ویژه مراسم روز پرستار بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی , علیرضا فارسیان سرپرست واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ضمن حضور در مراسم بزرگداشت روز پرستار، از بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ؛ مهندس تیرگر سرپرست مدیر برنامه ریزی سازمان در روز چهارشنبه 9 ام آذرماه سالجاری مصادف با سالروز تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار ضمن حضور در مراسم بزرگداشت اینروز ، از مراکز درمانی و زیرساخت های IT و مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه بازدید نمودند .

در ابتدای ورود مهندس تیرگر جلسه ای با حضور دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان ، دکتر محمد عسگری رئیس پلی کلینیک تخصصی اراک ، مهندس علیرضا فارسیان سرپرست واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان، مهندس ربیعی رئیس روابط عمومی و مهندس بادکوبه ای مسئول IT منطقه پیرامون مشکلات نرم افزار سینا و یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود و اتصال آنها به یکدیگر از جمله نرم افزار پکس و غیره ،مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه دکتر رحیم معصومی با تاکید بر این موضوع که استقرار نرم افزاری جامع از خواسته های اصلی این منطقه از سالیان گذشته بوده است و با اقدامات صورت گرفته بستر سخت افزاری کامل و قوی در منطقه شکل گرفته است از مهندس تیره گر اقدامات تکمیلی به جهت رفع مشکلات و انطباق نرم افزار سینا با نیازهای مناطق را خواستار شد. همچنین علاوه بر ارائه لیست کاملی از مشکلات نرم افزار مذکور با حضور مسئولین واحدهای درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ، پاورپوینت پانچ های نرم افزار سینا توسط مسئول پزشکی خانواده آقای دکتر باقری در مدت راه اندازی این نرم افزار  در منطقه و همینطور سوالات همکاران به آقایان مهندس تیرگر و مهندس فارسیان منتقل شد.

در پایان این جلسه مهندس رضا تیرگر ضمن تاکید بر استفاده تمامی مراکز در حوزه های مختلف از نرم افزار سینا و لزوم یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود افزود : هدف نهایی این طرح تسریع و تسهیل در نحوه خدمات رسانی به همکاران صنعت نفت و افزایش رضایت مندی و شفافیت میباشد.

 همچنین به مناسبت نهم آذرماه سالروز تولد حضرت زینب(س) مراسمی جهت بزرگداشت همکاران پرستار منطقه با حضور مهندس تیرگر برگزار شد که ایشان با اهدای لوح دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل محترم سازمان، خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همکاران پرستار بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض نمودند.

در ادامه این مراسم صمیمانه مهندس تیرگر ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده نیروی انسانی ابراز امیدواری کرد : با این روند سطح کیفیت خدمات رسانی را به لطف خداوند متعال ارتقاء داده و همچنین شفافیت و بهینه سازی روندها و شیوه نامه ها را در جهت افزایش انگیزه همکاران و رضایت مندی کارکنان سخت کوش صنعت نفت را بیش از گذشته پیاده شود .

ت 4
ت 3
ت 2
ت 1

۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۳۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید