سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۶

اخبار

برگزاری جلسه پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان

در ادامه برنامه های هفته پدافند غیر عامل، جلسه ای با رویکرد آموزشی در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان؛ در ادامه برنامه های هفته پدافند غیر عامل، جلسه ای با رویکرد آموزشی در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان با حضور اعضای کمیته مربوط و توسط مهندس مسعود ربیعی ، دبیر کمیته مبحث 21 و پدافند غیر عامل سازمان نظام مهندسی استان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر محمد عسگری مسیول کمیته پدافند غیر عامل بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان ضرورت نیاز و جایگاه این موضوع مهم را یادآورشدند و در ادامه مهندس مسعود ربیعی به ارائه مطالب آموزشی از جمله اصول و مفاهیم پدافند غیر عامل، راه کارهای مقابله و واکنش سریع در مواقع بحرانی و اهداف و روش های پیشگیری پرداختند.

ایشان ضمن یادآوری این نکته که با توجه به طبقه بندی درمانگاه ها و مراکز درمانی در گروه ساختمانهای با درجه اهمیت بسیار زیاد در مبحث 21 بیان کرد :به جهت آنکه نخستین واحدهای مراجعه آسیب دیدگان حوادث مراکز درمانی میباشند که الزام خدمت رسانی مداوم و لزوم افزایش ظرفیت در وقوع حوادث و بلایا را بیش از پیش در بهداشت و درمان نشان میدهد فلذا وجود پلان های از قبل طراحی شده در سطوح مختلف حوادث با توجه به نوع ، شدت و گستردگی وقوع الزامی میباشد.

در پایان با نظر اعضای کمیته مقرر گردید مانور پدافند غیر عامل در نیمه دوم سالجاری با همکاری شرکتهای نفتی منطقه برگزار شود.


۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۴۵
روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۲۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید