سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۶

اخبار

بازدید مدیر منابع انسانی سازمان از بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان ، با سفر به منطقه از ستاد و مراکز درمانی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان؛ مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی طی سفری دو روزه که از نخستین روز آذر ماه سالجاری آغاز شد، در ابتدا با حضور در شهر مهاجران از ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان بازدید کرده و جلسه ای با مسئولین منطقه در جهت بررسی مسائل و مشکلات از جمله جذب نیرو، تعدیل مدرک و سمت و جایگاه اداری ،تخصیص تجهیزات و امکانات، تبدیل وضعیت کارکنان‌، ارتقا کیفیت خدمات و امکانات رفاهی برگزار نمودند. همچنین با حضور در درمانگاه های حضرت ولیعصر(عج) و حضرت فاطمه (س) ، در جریان مشکلات کارکنان، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و نحوه خدمات‌رسانی قرار گرفتند.

 در روز دوم مهندس بیگدلی با حضور در پلی کلینیک تخصصی اراک در نشستی صمیمانه با حضور مسیولین واحدهای مختلف ، رو در رو دغدغه ها و مشکلات همکاران را استماع کرده و در ادامه جلسه ضمن تاکید بر رفع مشکلات و چالش های نیروی انسانی ، قول مساعدت و پیگیری موارد مطرح شده را دادند. همچنین ایشان تاکید کرد: ایجاد رضایت‌مندی در جمعیت تحت پوشش برای سازمان اولویت است و برای این مهم بایستی رضایت شغلی همکاران هم مدنظر باشد که این مباحث مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.

 

3
2

 

۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۲
روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۳۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید