سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۱

اخبار

سیستم اعلام حریق پلی کلینیک صنعت نفت اراک به طور کامل راه اندازی شد.

مهندس مسعودربیعی مسئول مهندسی ساختمان و تاسیسات از تکمیل و استاندارد سازی سیستم اعلام حریق کلینیک اراک از نوع آدرس پذیر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان  صنعت نفت استان مرکزی و لرستان؛ مهندس مسعودربیعی مسئول مهندسی ساختمان و تاسیسات کلینیک اراک در گفتگو با واحد روابط عمومی گفت: با اختصاص اعتبارمالی ، سیستم اعلام حریق  پلی کلینیک صنعت نفت اراک به صورت کامل تست ، راه اندازی و در مدار قرار گرفت .

 مهندس ربیعی با بیان اینکه با کارشناسی این واحد و موافقت رییس محترم کلینیک اراک سیستم اعلام حریق از نوع Addressable خریداری و نصب شد،افزود: در این فناوری جدید هر قطعه (Device) یک کد یا آدرس مختص به خود می گیرد و برای آن کد در کنترل پنل، آدرس یا لیبلی از محل نصب ثبت می شود. بدین منظور در زمانی که برای مثال دیتکتوری در وضعیت حریق یا خطا قرار بگیرد، شماره  آدرس، نوع قطعه و زونی که در آن نصب شده، روی صفحه نمایش کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر، نشان داده می شود که از جمله نتایج آن شناسایی سریعتر موقعیت حریق میباشد.همچنین سیم کشی در این نوع سیستم ها به صورت لوپ میباشد که از محاسن این امر این مهم میباشد که اگر به هر دلیلی مدار لوپ قطع شود، تجهیزات از کار نمی افتند بلکه از طرف دیگر لوپ تغذیه می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط یا این مهم برای جامعه همکاران هدف به خصوص واحدهای تاسیسات ، حراست با بهره گیری از ظرفیت واحد ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه امام خمینی (ره) انجام شد.
۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۲۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید