سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۴

اخبار

گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان

دیدار مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان با همکاران بخش آزمایشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان ،روز سه شنبه 30 ام فروردین ماه سالجاری مراسم تقدیر از همکاران واحد آزمایشگاه با حضور دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت و درمان منطقه و دکتر محمد عسگری ریاست کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

در ابتدای این دیدار صمیمانه دکتر رحیم معصومی، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن لیالی پربرکت قدر گفت:"علوم آزمایشگاهی یک رکن اصلی در تشخیص بموقع بیماری و درمان با کیفیت است و در بحث کرونا  نقش این رشته پر رنگ تر شد.بخصوص در اوایل کرونا یکی از راه های انتقال بیماری کرونا از طریق نمونه گیری ها رخ میداد اما در این شرایط همکاران ما با از خودگذشتگی و رعایت پروتکل ها همواره به مردم خدمت رسانی میکردند. امیدواریم که در سال جدید با بهره گیری از پرسنل با انگیزه جوان و همت همکاران با سابقه شاهد ارتقاء کیفی خدمات و افزایش رضایت مندی مراجعین باشیم."

در ادامه این دیدار همکاران آزمایشگاه به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از همکاران واحد آزمایشگاه منطقه تجلیل بعمل آورده شد.


ش3
ش1
ش2
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۵۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید