سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۶

اخبار

دیدار دکتر امینی و مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با مدیر عامل گاز لرستان

دکتر امینی رییس بازرسی سازمان, دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و جمعی از مسئولین باحضور در ساختمان شهید تندگویان با مهندس گودرزی مدیر عامل گاز لرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, دکتر امینی رییس بازرسی سازمان, دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت, آقای خلیلی نماینده بازرسی سازمان در بهداشت و درمان نفت منطقه و جمعی از مسئولین  باحضور در ساختمان شهید تندگویان شرکت گاز لرستان  با مهندس گودرزی مدیر عامل این شرکت دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مهندس گودرزی ضمن خوشامدگویی به مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت و تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در ماههای اخیر نقش بهداشت و درمان را در صنعت بسیار مهم دانستند و خواستار تقویت هر چه بیشتر این سازمان مخصوصا در مناطق محروم شدند.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص آشنایی با  اقدامات صورت گرفته در شرکت گاز در ماه های گذشته و برنامه های این شرکت بیان کردند و ابراز داشتند با توجه به محرومیت این منطقه خواستار توجه هر چه بیشتر سازمان بهداشت و درمان به این استان شدند.

 مهندس گودرزی با بیان مشکلات درمانی در این استان و نبود امکانات مناسب از جمله درمانگاه یا کلینیک اختصاصی نفت در شهر خرم آباد, کسر هزینه های درمانی, محدودیت های زمانی برای ارجاع به پزشک معتمد و همچنین  کمبود مراکز طرف قرار داد, از دکتر امینی به عنوان نماینده سازمان خواستند صدای این استان رابه مسئولین برسانند

دکتر امینی در پایان این دیدار ضمن توضیحاتی در خصوص نحوه و چگونگی اختصاص خدمات به استان ها و محدودیت های موجود, ضمن مهم دانستن مراکز نفتی در منطقه لرستان و همچنین اهمیت تکریم ارباب رجوع, قول پیگیری و رفع مشکلات موجود را دادند.
دیدار شرکت گاز 4
دیدار شرکت گاز 3


دیدار شرکت گاز 2
دیدار شرکت گاز 1
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید