سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۰

اخبار

دیداردکتر معصومی و بازرسین سازمان با مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات لرستان

دکتر امینی رییس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت, دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و برخی مسئولین با حضور در شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه لرستان با مهندس خزایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, دکتر امینی رییس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت, دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, آقای خلیلی نماینده بازرسی سازمان در صنعتنفت مرکزی و لرستان و برخی مسئولین با حضور در شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه لرستان با مهندس خزایی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات لرستان در منطقه چنار دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای جلسه مهندس خزایی ضمن تشکر از دکتر امینی و دکتر معصومی, حضور مسئولین ارشد بهداشت و درمان در این شرایط را نشان از تعهد و مسئولیت پذیری دانست.

مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات لرستان با اشاره  اهمیت و نقش انتقال نفت و فرآورده های نفتی در استان لرستان که در واقع  کریدور اصلی جنوب به شمال میباشد از مسئولین بهداشت و درمان خواست با توجه به محروم بودن استان لرستان و نبود امکانات درمانی متعلق به نفت تدابیری جهت افزایش رضایتمندی پرسنل اندیشیده شود.

دکتر امینی در ادامه سلامت کارکنان و خانواده هارا یکی از برنامه ها و دغدغه های سازمان عنوان و تامین خدمات درمانی صنعت نفت برای این استان را امری لازم و ضروری عنوان کردند.

در پایان دکتر معصومی به رضایتمندی بالای مراجعین در این استان اشاره و  به تلاش های صورت گرفته در خصوص نحوه و چگونگی ارائه خدمات به مناطق دور افتاده در این استان به لحاظ جغرافیایی پرداختند.

بازدید خطوط لوله لرستان 5
بازدید خطوط لوله لرستان 4
بازدید خطوط لوله لرستان 3
بازدید خطوط لوله لرستان 1

۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱,۳۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید