سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۳

اخبار

دیدار امام جمعه شهر مهاجران از درمانگاه حضرت ولی عصر (ع)به مناسبت روز پزشک

حجت لاسلام نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران و برخی از مسئولین شهر مهاجران با حضور در درمانگاه حضرت ولی عصر (ع) مهاجران روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, حجت لاسلام نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران, اقای مقدم رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)توره و برخی از مسئولین شهر مهاجران با حضور در درمانگاه حضرت ولی عصر (ع) مهاجران روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفتند.

امام جمعه مهاجران ضمن تبریک روز پزشک و قدردانی از تلاشها و زحمات کادر درمان با توجه به شیوع کرونا, مدافعان سلامت را از ایمن یافتگان روز قیامت دانستند, چرا که جامعه پزشکی علاوه بر دغدغه تامین سلامت خود و خانواده, دغدغه تامین سلامت جامعه را داشته که در این راستا با به خطر انداختن جان خود شهیدان زیادی تقدیم نموده اند.

حجت الاسلام نیکزاد در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, اقدامات صورت گرفته در امر سلامت شهر مهاجران را بسیار مفید و ارزشمند عنوان نموده و تاکید کردند به خاطر تامین سلامت جامعه, مردم و مسئولین باید با مهر و عطوفت قدردان زحمات بی کران کادر درمان باشند و با رعایت توصیه های بهداشتی هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.
تبریک امام جمعه مهاجران 5
تبریک امام جمعه مهاجران 4
تبریک امام جمعه مهاجران 3
تبریک امام جمعه مهاجران 2
تبریک امام جمعه مهاجران 1

۳ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۱۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید