سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۵

اخبار

بزرگداشت سالروز تولدحکیم ابو علی سینا و روز پزشک در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

همزمان با بزرگداشت سالروز تولدحکیم ابو علی سینا و روز پزشک دکتر معصومی با حضور در مراکز درمانی صنعت نفت منطقه ضمن دیدار با پزشکان از زحمات این عزیزان تقدیر کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, به مناسبت بزرگداشت حکیم ابو علی سینا وروز پزشک، دکتر معصومی و برخی از مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با حضور در پلی کلینیک تخصصی اراک, درمانگاه حضرت ولی عصر(ع) و ستاد مهاجران  ضمن دیدار با پزشکان از زحمات این عزیزان تقدیر کردند.

دکتر معصومی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت کشور در شرایط شیوع کرونا، جامعه پزشکی کشور را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و اظهارداشت: پزشکان و مدافعان سلامت، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

وی در ادامه ضمن بزرگداشت و تبریک سالروز تولد ابن سینا پزشک حاذق ایرانی اظهار کرد: شغل پزشکی یکی از شریف‌ترین جایگاه‌هایی است که در بین جامعه همواره مورد احترام مردم بوده‌ ونقش کادر درمانی و به ویژه پزشکان برای حفظ سلامت جامعه در ایام کرونا پررنگ‌تر ازگذشته برای مردم نمایان شده است.

روز پزشک 6
روز پزشک 5
روز پزشک 4
روز پزشک 3
روز پزشک 2
روز پزشک 1

 

۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۰۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید