سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۳

اخبار

معاینات سلامت شغلی 3500نفر متقاضی کار در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

معاینات سلامت شغلی جهت 3500 نفر متقاضی کار در تعمیرات اساسی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در درمانگاه حضرت فاطمه (س) در حال انجام میباشد.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, با توجه به فرا رسیدن موعد تعمیرات اساسی پالایشگاه شازند و نیاز به انتخاب نیروی انسانی کار آمد در جهت انجام هرچه بهتر و دقیق تر این فرایند حساس، مدیریت محترم پالایشگاه جهت رسیدن به این هدف مهم، با سازمان بهداشت درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان وارد مذاکره شد. این سازمان نیز با استفاده از  پزشکان و کارشناسان خبره در زمینه معاینات سلامت شغلی، برنامه لازم در جهت چگونگی فرایند انجام معاینات شروع به کار را  طراحی کرده و شرایط لازم جهت انجام معاینات 100 نفر از متقاضیان در روز فراهم گردید. این معاینات در کلینیک حضرت فاطمه با فضای تقریبی 1800 متر مربع از تاریخ یکم تیرماه شروع  گردید. لازم به ذکر است جهت کلیه متقاضیان پرونده الکترونیکی تشکیل گردیده و نتایج معاینات و آزمایشات انجام شده در نرم افزار مربوطه ثبت گردید تا در صورت لزوم بتوان در اسرع وقت به اطلاعات پزشکی متقاضی دسترسی داشته و آمارهای معاینات مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به خطر انتشار بیماری  کووید 19 در جهت کنترل هرچه بیشتر این بیماری اقداماتی نیز صورت گرفته است, الزام استفاده از ماسک برای کلیه پرسنل تیم  سلامت کار ونیز متقاضیان معاینات شروع به کار، نظارت دقیق جهت رعایت فاصله اجتماعی توسط حراست مجموعه و جلو گیری از ازدحام  در سالنهای انتظار، ضد عفونی کردن کف سالن ها  و دستگیرها توسط نیروهای خدمات ونیز برقراری تهویه مناسب از جمله این اقدامات میباشد

 براساس برنامه ریزهای انجام شده مقررگردید تعداد 3500 نفر از متقاضیان تا پایان شهریور ماه مورد معاینه وبررسی قرار گرفته و مجوز  شروع به کار جهت متقاضیان صادر گردد.        

معاینات سلامت کار 4
معاینات سلامت کار 3
معاینات سلامت کار 2
معاینات سلامت کار 1
معاینات سلامت کار 5    

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۲۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید