سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۴

اخبار

بزرگداشت روز روانشناس و مشاور در مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان:بزرگداشت روز روانشناس و مشاور با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان منطقه ،دکتر هنردار معاونت دارو و درمان و همچنین دکتر اعتمادی عضو شورای تخصصی بهداشت روان سازمان در مرکز مشاوره شهر مهاجران برگزار گردید .

در ابتدای مراسم دکتر معصومی ضمن تشکر از همه افرادی که در بزرگداشت سالروز جهانی بهداشت فعالیت بیدریغ نمودند،گفتند:فعالیت در حوزه بهداشت روان امری ستودنی و از الزامات بهداشت عمومی است و نباید از این حوزه غافل شد.

در ادامه دکتر هنردار نیز ضمن تبریک این روز  به همه روانشناسان و مشاوران از ادامه فعالیت این مرکز حمایت نموده و این روز را ارج نهادند.

در حاشیه مراسم دکتر اعتمادی ضمن تبریک روز روانشناس،روانشناسان را به انسجام بیشتر ،به روز شدن و علمی تر شدن فعالیت ها دعوت کردند و افزودند که با حمایت مدیریت قطعا سمت و سوی تلاش ها به نتایج قابل قبول تری می انجامد و نباید از برنامه ریزی های دقیق تر در حوزه بهداشت روان در قالب سند جامع سلامت روان غافل شد. 

مسئولین محترم در پایان با حضور در جمع صمیمی حاضرین در یکی از کلاس ها با آنها به گفتگو پرداختند و این عزیزان ضمن قدرانی از زحمات مجموعه مرکز مشاوره سلامت روان،خواهان گسترش فعالیت این مرکز شدند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از همکاران مرکز مشاوره با تقدیم هدایایی تقدیر بعمل آورده شد.

 روز روانشناس 7
روز روانشناس 6
روز روانشناس 5
روز روانشناس 4
روز روانشناس 3
روز روانشناس 1

روز روانشناس 8

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۴۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید