سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۸

اخبار

دیدار مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با مدیر عامل جدید پالایشگاه شازند

این دیدار با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و برخی از مسئولین با مهندس غلامحسین رمضانپور مدیر عامل جدید پالایشگاه امام خمینی شازند در سایت پالایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان:این دیدار با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، دکتر عسگری رییس پلی کلینیک تخصصی اراک و برخی از مسئولین با مهندس غلامحسین رمضانپور مدیر عامل جدید پالایشگاه امام خمینی شازند در سایت پالایشگاه برگزار شد.

دکتر معصومی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک به مهندس رمضانپور برای انتصاب به عنوان مدیر عامل جدید پالایشگاه امام خمینی شازند برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
وی در ادامه با بهتر خواندن وضعیت ارائه خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان در سالهای اخیر، یکی از عوامل این روند رو به رشد را حمایت های مدیران نفتی از جمله پالایشگاه شازند دانستند و خواستار تعاملات بیشتر و حمایت های گسترده تری در این زمینه شدند.

در پایان مهندس رمضانپور ضمن تشکر از مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، ضمن بیان خاطره ای از مراجعه به پزشک طب صنعتی و چگونگی پیشگیری و درمان بیماری خود در بهداشت و درمان صنعت نفت، این سازمان را بسیار ارزشمند توصیف کردند و بر تعاملات بیشتر در این حوزه تاکید کردند.

لازم به ذکر است مقرر گردید جلسات بیشتری برای هر چه بهتر شدن ارائه خدمات با حضور مسئولین برگزار گردد.

دیدار مدیر عامل جدید پالایشگاه 3
دیدار مدیر عامل جدید پالایشگاه 2
دیدار مدیر عامل جدید پالایشگاه 1

۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۰۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید