سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴

اخبار

کارگاه آموزشی سواد رسانه ای و فضای مجازی با حضور دکتر مومن نسب در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

کارگاه آموزشی سواد رسانه ای و فضای مجازی باسخنرانی دکتر مومن نسب و حضور مسئولین پایگاه های بسیج شهید باهنر اراک و مدیران صنعت نفت منطقه به میزبانی خطوط لوله و مخابرات اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان:کارگاه آموزشی سواد رسانه ای و فضای مجازی باسخنرانی دکتر مومن نسب و حضور مسئولین پایگاه های بسیج شهید باهنر اراک و مدیران صنعت نفت منطقه به میزبانی خطوط لوله و مخابرات اراک برگزار شد.

دکتر مؤمن نسب پژوهشگر و کارشناس مسائل فضای مجازی ضمن تاکید بر آموزش سوادرسانه ای وفضای مجازی به مردم، به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 1200 آسیب روانی و جسمی کاربران شناخته شده است

وی در ادامه: پیگیری آموزش سواد رسانه ای و فضای مجازی را در دو سطح آکادمیک و عمومی ضروری خواند و گفت: باید در حوزه تکنولوژی علوم مختلف پیشرفت کنیم و به جایگاهی برسیم که از تکنولوژی محصول مناسب با نیازمان تولید کنیم.

دکتر مومن نسب از ‌وایبر، واتس آپ، لاین، اینستاگرام و تلگرام به عنوان محصول بد تکنولوژی نام برد و با بیان اینکه محصول بد مانند باتلاق است، تصریح کرد: محصول بد مانند باتلاقی است که هرچقدر تلاش کنیم بیشتر فرو می رویم چرا که ذات باتلاق این است که فرد را به داخل فرو می برد.

ایشان  در پایان با بیان اینکه تا هویت حقیقی فرزند خود را نشناسیم درباره هویت مجازی آن نمی توانیم برنامه ریزی کنیم، گفت: فضای مجازی همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است؛  و ما باید هویت مجازی را جدی بگیریم.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی به همت بسیج خاتم الانبیاء(ص) و مشارکت روابط عمومی برگزار گردید.

همایش سواد رسانه ای2 6
همایش سواد رسانه ای2 5
همایش سواد رسانه ای2 4
همایش سواد رسانه ای2 3
همایش سواد رسانه ای2 2
همایش سواد رسانه ای2 1  

 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۶,۰۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید