سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۸

اخبار

آخرین جلسه فصلی- آموزشی با موضوع (اورژانس روان) در مرکز مشاوره سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

آخرین جلسه فصلی- آموزشی با حضوردکتر اعتمادی روانپزشک صنعت نفت و عضو شورای تخصصی سلامت روان سازمان، روانشناسان و مدرسین در مرکز مشاوره سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان با موضوع"اورژانس روان"تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان:آخرین جلسه فصلی- آموزشی با حضوردکتر اعتمادی روانپزشک صنعت نفت و عضو شورای تخصصی سلامت روان سازمان، روانشناسان و مدرسین در مرکز مشاوره سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان با موضوع"اورژانس روان"تشکیل شد.

در این جلسه دکتر اعتمادی با هم اندیشی مدرسین مرکز به امر مهم اورژانس و قلمرو های جسمی و روانی آن پرداخته و تاکید کردند که لازم است همه افرادی که در زمینه روانشناسی بالینی و روانپزشکی کار می کنند پا به پای هم افراد تحت پوشش خدمات خود را پایش و در صورت نیاز به مداخله اورژانسی به اصول مدیریت اورژانس روان عمل متناسب مورد بحث داشته باشند. ایشان در ادامه به تک تک موارد اورژانسی و مصادیق آن از قبیل خودکشی،دیگر کشی، اعتیاد ،سوء مصرف مواد و تجاوز به عنف و...تاکید داشته و به بحث گروهی این موارد پرداخته شد که مورد توجه قرار گرفت.

در پایان جلسه از زحمات مدرسین آموزشی این مرکز که بدون هیچ چشمداشتی در ارتقا دانش خانواده صنعت نفت در این "آموزشکده خانواده" تلاش می کنند،قدردانی نمودند.کلاس آموزشی ..

 
۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۱۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۲,۶۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید