سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۵

اخبار

برگزاری مراسم دعای پرفیض زیارت عاشورا در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور امام جمعه شهر مهاجران، اعضاء شورای شهر مهاجران، مسئولین سپاه شازند و همچنین مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در ستادبهداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور امام جمعه شهر مهاجران، اعضاء شورای شهر مهاجران، مسئولین سپاه شازند و همچنین مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در ستادبهداری برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام نیکزاد امام جمعه محترم شهر مهاجران تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم را فرصتی برای انتقال پیام عاشورا و ترویج فرهنگ شهادت دانستندچراکه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورده است.

وی در ادامه متذکر شدند عاشورا یک جنبش تاریخی عظیم است و نه تنها قیام حق علیه باطل است، بلکه جنبشی است علیه ظلم، بی عدالتی و تحریف. دین مبین و بدون تردید قیام مجاهدانه و متعبّدانه چهره ماندگار تاریخ کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یاران بی مثال و اهل بیت آن حضرت، درسی‌است برای جامعه بشریت تا بیاموزند که رمز ماندگاری و عزت، ایمان و صبر و استقامت است.

در ادامه این مراسم  تلاوت دعای پر فیض زیارت عاشورا، همراه با عزاداری برای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش انجام شد.

لازم به ذکر است این مراسم به همت پایگاه بسیج خاتم النبیاء(ص)بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزار گردید.

زیارت عاشورا 7
زیارت عاشورا 6
زیارت عاشورا 5
زیارت عاشورا 4
زیارت عاشورا 3
زیارت عاشورا 2
زیارت عاشورا 1  

۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید