سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۹

اخبار

طپش زندگی در کلینیک قلب صنعت نفت اراک

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان: با راه اندازی  پلی کلینیک تخصصی اراک و نیاز سنجی های صورت گرفته، کلینیک های تخصصی متعددی  از جمله چشم،  ارتوپدی،  داخلی و قلب به پلی کلینیک تخصصی نفت اراک اضافه شدند که به جرات میتوان گفت کلینیک قلب یکی از مهم ترین و ضروری ترین آنهااست.

کلینیک قلب در اوایل خرداد سال 96 کار خود را  با هدف شناسایی زودرس بیماری‌های قلبی، کاهش مرگ و میر و اصلاح کیفی سبک زندگی آغاز کرد و با استقبال کم نظیر مراجعین مواجه شد.اقدامات این کلینیک در دو بخش چکاپ سنجش سلامت قلب و عروق و همچنین بخش ارائه مشاوره در زمینه سبک زندگی سالم ، تغذیه ، روش‌های صحیح مقابله با استرس صورت میگیرد.

کلینیک قلب در سه ماهه اول کاری خود حدود یکهزارو پنجاه خدمت در زمینه ویزیت متخصص قلب، نوار قلب، اکو، تست ورزش، هولتر فشار خون و هولتر نوار قلب انجام داده و بسیاری از مراجعات به مراکز بیرون از سازمان را کاهش داده است .

خانم دکتر طاهری متخصص قلب و عروق شاغل در این مرکز: کلینیک قلب صنعت نفت اراک و تجهیزات آن را یکی از استانداردترین و پیشرفته ترین مراکز و تجهیزات سرپایی قلب در استان دانستندو مهم ترین ویژگی این مرکز را نظارت همزمان پزشک در زمان انجام تست ورزش از طریق مانیتور و شبکه ای بودن اتاق تست ورزش و اتاق پزشک خواندند.

وی در ادامه به حجم مراجعات اشاره کردند و یاد آور شدند روزانه حدود 35 مراجعه کننده ویزیت شده ودر صورت نیاز خدمات درمانی دیگر برای آنان ارائه خواهد شد.دکتر طاهری همچنین ثبت سوابق در پرونده های پزشکی خانواده رایکی دیگر از مزیت های کلینیک تخصصی قلب دانستند. 

لازم به ذکر است در گذشته با توجه به نبود این کلینیک و متخصصان لازم،  مراجعین هزینه های گزافی برای مراجعه به بیرون از مرکز میپرداختند .همچنین مدت زمان نوبت دهی به بیماران دراین کلینیک حداکثر یک هفته است که این نیز از مزایای کلینیک قلب صنعت نفت اراک میباشد.


قلب 4
قلب 3
قلب 2
قلب 1

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۲,۷۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید