سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۰

اخبار

بازدید دکتر کریمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

بازدیددکتر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از پلی کلینیک تخصصی اراک به مناسبت روز پزشک ،داروساز و کارمند با حضور مدیران شرکت های نفتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان:در آغازین روز هفته دولت دکتر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پلی کلینیک تخصصی اراک، جلسه ای نیز باحضور مدیران و مسئولین شرکت های نفتی در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ضمن خوشامدگویی، به ارائه گزارشی در خصوص نحوه خدمت رسانی به مراجعین شرکت نفت پرداختند.

 وی در ادامه با تاکید بر اهمیت پزشکی خانواده و اهمیت اقدامات پیشگیرانه از جمله سلامت کار، استفاده از تله مدیسین را از نقاط قوت سازمان دانستند و آن را در دسترسی به عدالت درمانی موثر توصیف کردند.

دراین جلسه مهندس جمشیدی مدیر عامل پالایشگاه شازند، مهندس الحسینی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات اراک ودیگر مدیران صنعت نفت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این جلسه دکتر کریمی ضمن تقدیر از خدمات پزشکان، پرستاران و کارکنان صنعت نفت تاکید نمودند خدمات درمانی ارائه شده و گسترش خدمات پیشگیرانه برای کلیه شاغلین صنعت نفت با توجه به ارتقاء شاخص ها میتواند به عنوان الگویی برای نظام درمانی کشور قرار گیرد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه دکتر کریمی با اهداء لوح از پزشکان به مناسبت روز پزشک تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

بازدید دکتر کریمی
بازدید دکتر کریمی
بازدید دکتر کریمی
بازدید دکتر کریمی
بازدید دکتر کریمی
بازدید دکتر کریمی
بازدید دکتر کریمی  

۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۳۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۹۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید