سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۱

اخبار

برگزاری دوره آموزشی احیاء اطفال در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

دوره آموزشی احیاء اطفال با حضور دکتر صباغ فوق تخصص اطفال و سرپرست آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه جهت گروه پزشک و پرستار در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، دوره آموزشی احیاء اطفال با حضور دکتر صباغ فوق تخصص اطفال و سرپرست آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان جهت گروه پزشک و پرستار در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

در این کارگاه مباحثی از قبیل تعریف احیای پایه و اهمیت آن، الگوریتم احیای پایه 2023، نحوه صحیح ماساژ قلبی، نحوه صحیح باز کردن راه هوایی و تنفس مصنوعی، مدیریت کودکان و شیرخواران دچار ایست قلبی و تنفسی، مدیریت کودکان و شیرخواران دچار انسداد راه هوایی به پزشکان و پرستاران آموزش داده شد.

 این کارگاه به همت واحد آموزش و پژوهش منطقه و در قالب برنامه پیشگیری از مرگ کودکان یک تا 59 ماهه برگزار شد و شرکت کنندگان پس از پایان مباحث تئوری و عملی، در تمرین گروهی احیاء بر اساس سناریوهای تعریف شده نیز مشارکت کردند.

لازم به ذکر است دوره آموزشی مذکور در هفته آینده جهت همکاران درمانگاه حضرت فاطمه (س) و درمانگاه ولیعصر (عج)  برگزار خواهد شد.

احیاء اطفال  2
احیاء اطفال  1

۵ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۴۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید