سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۱

اخبار

تقدیر فرمانده سپاه اراک از پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه

فرمانده سپاه اراک از پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه بابت اعزام پرستار و آمبولانس جهت اردوهای راهیان نور تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ، فرمانده سپاه اراک از پایگاه بسیج خاتم الانبیاء بابت اعزام پرستار و آمبولانس جهت اردوهای راهیان نور و همچنین از  دکتر عسگری رئیس پایگاه بسیج و خانم رحمتی به جهت حضور در اردوهای راهیان نور تقدیر کردند.

 اردوهای راهیان نور نه  تنها یک فرهنگ و نه یک نوستالژیک، بلکه بیداری فکر و اندیشه است و یادآور رشادت ها و شجاعت ها و غریبی های بهترین فرزندان این مرز و بوم است. مردانی که با خلوص نیت رفتند تا ایران عزیز سرافراز بماند.

سرزمین راهیان نور همان جایی که بوی عطر خدا بیشتر به مشامت می رسد اینجا بوی بهشت به مشام می رسد، بوی حسین و یارانش، بوی علی اکبرها، بوی زهرای اطهر و بالاخره بوی مهمانان خدا و فرشته های مقرب به مشامت می رسد.

سفر به سرزمین نور قسمت نیست بلکه دعوتی است از طرف شهدای با اخلاص برای طالبان طریقت و حقیقت،

 لازم به ذکر است تیم بهداشت ودرمان صنعت نفت مرکزی و لرستان متشکل از، خانم ها لیلا قنبری و افسانه رحمتی و آقایان، مهدی اسدی و مجید عباسی توفیق همراهی و خدمت رسانی به کاروان های زیارتی راهیان نور دانش آموزی خواهران شهر اراک در قالب 12 اتوبوس را داشته اند. امبولانس ها مجهز به کلیه تجهیزات پزشکی و اورژانسی و داروئی بوده و مواردی چون سوختگی ها، مسمومیت ها، مشکلات گوارشی و بیماری های سرماخوردگی، آنفلوآنزا، آسم و فینت و همچنین پانسمان زخم ها در حد توان، پوشش داده شد. این تیم در کل مناطق جنگی و مرزی همراه کاروان ها بوده و به صورت تمام وقت مشغول خدمت رسانی و امداد بوده است و در پاره ای از موارد به کاروان های اعزامی از استان گلستان نیز خدمت رسانی نمودند.

 


تقدیر از راهیان نور 2
تقدیر از راهیان نور 1
۵ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید