سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۰

اخبار

جلسه مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه

جلسه ای مشترک بین مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و تیم همراه به میزبانی پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی اراک، خانم دکتر رنجبران معاونت درمان و برخی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن حضور در پلی کلینیک تخصصی اراک از واحدهایی این مجموعه بازدید بعمل آوردند.

در پایان این بازدید جلسه ای مشترک با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت ودرمان منطقه، دکتر هنردار معاونت دارو و درمان و دکتر عسگری رئیس حراست و پلی کلینیک تخصصی اراک وجمعی از مدیران و مسئولین در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر معصومی ضمن خوش آمدگویی به دکتر امانی و تیم همراه به ارائه گزارش از چگونگی و نحوه ارائه خدمات به بیماران شرکت نفتی در این منطقه پرداختند.

در ادامه ایشان به اهمیت تعامل و تبادل اطلاعات در حوزه بهداشتی و درمانی بین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و دانشگاه علوم پزشکی اشاره و به اهتمام جدی در راستای همکاری بیشتر بین دو مجموعه تاکید کردند.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت منطقه در مبحث هم پوشانی بیمه ها از الکترونیکی شدن نسخ در این مجموعه خبر دادند و خواسته هایی از قبیل  حضور نیروهای متخصص دانشگاه از جمله دندانپزشک و چشم پزشک و دیگر تخصص ها را در این مجموعه از دکتر امانی مطرح کردند.

دکتر امانی در این جلسه ضمن تقدیر از بهداشت و درمان صنعت نفت، ارائه خدمات در این مجموعه را بسیار مطلوب توصیف کردند و با استقبال از رویکرد فناورانه و نوآورانه مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند.

در پایان با پیگیری مدیران مقرر شد تفاهم نامه ای بین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و دانشگاه علوم پزشکی تدوین گردد.

بازدید دکتر امانی 10
بازدید دکتر امانی 7

۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید