سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۷

اخبار

پنجاهمین جلسه پیاده روی هفتگی در درمانگاه حضرت ولیعصر(عج) بهداشت ودرمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

درمانگاه حضرت ولیعصر(ع) موفق به اجرای پنجاهمین جلسه پیاده روی هفتگی در راستای ارتقای سطح سلامت روحی روانی شرکت کنندگان و بهبود شاخصهای مدیریت دیابت و سلامت عمومی خانواده ها گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، درمانگاه حضرت ولیعصر(ع) موفق به اجرای پنجاهمین جلسه پیاده روی هفتگی و کلاس آموزشی در دوره 14 ماه گذشته گردید.

طی این مدت در کنار انجام پیاده روی و انجام حرکات ورزشی زیر نظر کارشناس تربیت بدنی،  حداقل 40 عنوان آموزشی در زمینه سلامت سالمندان،  پیشگیری و مدیریت دیابت،  پیشگیری از بیماریهای قلب و عروق، تغذیه، سلامت روان و آشنایی با مشکلات شایع سلامت از منابع معتبر و به روز علمی ترجمه و ارایه گردید.

اقدامات فوق موجب افزایش چشم گیر رضایت شرکت کنندگان، ارتقای سواد سلامت آنها، ارتقای سطح سلامت روحی روانی ایشان و بهبود شاخصهای مدیریت دیابت و سلامت عمومی گردید. تعداد شرکت کنندگان به طور متوسط 25 نفر و شامل افراد شاغل، خانواده شاغلین و عزیزان بازنشسته بود.

بر خود لازم می دانم مراتب سپاس گزاری خود را از افراد زیر اعلام نموده و درخواست نمایم که از آنها به نحو مقتضی قدردانی به عمل آید:


پیاده روی1402 8
پیاده روی1402 7
پیاده روی1402 6
پیاده روی1402 5
پیاده روی1402 4
پیاده روی1402 2

 

 

۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۰۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید