سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۶

اخبار

دیدار بازرسین امور دارویی و انفورماتیک از روند ارائه خدمات نرم افزار سلامت نگار

دکتر موحدی زاده رئیس خدمات داروئی سازمان بهداشت و درمان و مهندس فارسیان با حضور در پلی کلینیک تخصصی اراک از چگونگی و روند ارائه خدمات نرم افزار سلامت نگار بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان, طی جلسه ای با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و دکتر موحدی زاده رئیس خدمات دارویی و عضو اصلی کمیته تخصصی امور داروئی به همراه مهندس فارسیان رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با حضور در پلی کلینیک تخصصی اراک از چگونگی و روند ارائه خدمات , مشکلات و پیشنهادات این نرم افزار بازدید کردند و تصمیماتی را اتخاد نمودند.

در ابتدای این جلسه دکتر معصومی به ارائه گزارش از پیشرفت فیزیکی نرم افزار  و پیشنهاداتی در خصوص بهبود  خدمات توسط نرم افزار سلامت نگار و پشتیبانی آن ارائه  دادند.

در ادامه کاربران واحد داروخانه مطلبی در خصوص مشکلات و پیشنهاداتی در خصوص رفع این مشکلات ارائه کردند.

در پایان صورت جلسه ای در خصوص نرم افزار سلامت نگار تهیه شد و پشتیبانی این نرم افزار موظف گردید در زمان کوتاه به بررسی و رفع مشکلات موجود در این خصوص بپردازد.

لازم به ذکر است بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان به عنوان پایلوت در کشور برای اجرای این برنامه سلامت نگار می باشد.

موحدزاده فارسیان 6
موحدزاده فارسیان 5
موحدزاده فارسیان 4
موحدزاده فارسیان 3
موحدزاده فارسیان 2
موحدزاده فارسیان 1

 

 

۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۳۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید