سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵

اخبار

جلسه کمیته بحران با محوریت تجهیز ونصب سیستم جی پی اس و بیسیم در تمام مراکز درمانی

جلسه کمیته بحران با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ، دکتر هنردار رئیس کمیته بحران و اعضای کمیته و مسئولین مراکز درمانی با محوریت تجهیز ونصب سیستم جی پی اس و بیسیم در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، جلسه ای با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و تیم کمیته بحران در پلی کلینیک تخصصی اراک برگزار شد.

  در ابتدا دکتر معصومی ضمن تشکر از  اقدامات انجام شده توسط آقای بادکوبه مسئول واحد انفورماتیک در جهت نصب سیستم جی پی اس و بیسیم در تمام مراکز درمانی و آمبولانسها این اقدام را بسیار ارزشمند خواند و به اهمیت الکترونیکی نمودن خدمات در بحران اشاره و خواستار عملیاتی نمودن آن از اول شهریور شدند.
در ادامه آقای باقری دبیر کمیته بحران از نصب سیستم جی پی اس به منظور نظارت و کنترل زمان و مسیر حرکت آمبولانسهاخبر داد و دستورالعمل کمیته جهت چگونگی استفاده از بیسم توسط مراکز درمانی را قرائت و با توجه به گذشت دوران آزمایشی، اجرای دقیق استفاده از بیسم را از اول شهریور برای تمامی مراکز و آمبولانسها الزامی دانست.

۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید