سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۴

اخبار

بزرگداشت روز جهانی روابط عمومی

به مناسبت روز جهانی ارتباطات دکتر معصومی از همکاران روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان، طی مراسمی با حضور دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و آقای حجازی رئیس خدمات و پشتیبانی ، آقای رضائی(سرپرست روابط عمومی) ، آقای محمودی (سرپرستار) ، از همکاران واحد روابط عمومی تشکر کرده و از زحمات این  عزیزان تقدیر به  عمل آورده شد.

در ابتدای این مراسم دکتر معصومی ضمن تبریک این روز ، درباره  اهمیت و ضرورت روابط عمومی وجایگاه آن در هر مجموعه ای  صحبت کردند و اعتقاد داشتند که  زحمات دیگر همکاران در واحدهای درمانی و غیردرمانی از طریق روابط عمومی منعکس می شود و نمایش و بروز  فعالیتهای ادارات و سازمان ها در روابط عمومی است.  همچنین پیش نیاز و مقدمه روابط عمومی را نظم و انظباط و قانون مندی دانسته و مقید بودن به رعایت نظم و انظباط را از همکاران روابط عمومی خواستار شدند.و  از همکاران روابط عمومی تشکر و قدردانی کرده و آروزی موفقیت داشتند.

در ادامه جلسه ، آقای محمودی و آقای حجازی ، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت ارتقای روابط عمومی ارائه دادند، همچنین همکاران روابط عمومی به بیان مشکلاتی که دارند پرداختند

درپایان جلسه آقای رضایی (سرپرست روابط عمومی ) ضمن تشکر از همکاران روابط عمومی ، از مدیران ومسئولین درمانگاه ها خواستند که حتما شکایات و انتقادات را به روابط عمومی انتقال دهند.


روز روابط عمومی 1402 5
روز روابط عمومی 1402 4
روز روابط عمومی 1402 3
روز روابط عمومی 1402 2
روز روابط عمومی 1402 1

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۳۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید