سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۳

اخبار

نشست مدیران بهداشت ودرمان صنعت نفت منطقه با بهره برداری خطوط لوله گاز

نشست هم اندیشی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان با مدیران شرکت خطوط لوله و گاز با حضوردکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت ودرمان نفت منطقه با هدف بررسی و ارزیابی موضوعات مختلف در ستاد مهاجران برگزار شد.

در این نشست دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان ، دکتر محمد عسگری رئیس پلی کلینیک تخصصی اراک ، دکتر محمد هنردار رئیس درمان و دارو و جمعی از مسئولین منطقه همچنین مهندس مرادی ریاست بهره برداری خطوط لوله و گاز ، مهندس نعمتی رئیس امور اداری این منطقه نیز حضور داشتند.

دکتر معصومی در ابتدا ضمن خوشامدگویی به مدیران بهره برداری خطوط لوله گاز اراک ، این نشست را به منظور طرح مشکلات ، تبادل نظر در پیشبرد خدمات رسانی و همچنین  بهبود هر چه بیشتر همکاری بین شرکت های نفتی با بهداشت و درمان صنعت نفت ارزیابی کردند.

ایشان ضمن بیان اینکه می توان از طریق تعامل و گفتگو  انتظارات و توقعات خود را به صورت دو طرفه در جهت پیشبرد اهداف و رضایتمندی بیشتر همکاران و مراجعین دست یافت.  

در ادامه مهندس مرادی ، برگزاری چنین جلسات مستمر و دوره ای رئیس بهداشت و درمان نفت منطقه با مدیران شرکت های نفتی در سطح استان را فرصت ارزشمندی دانست که نقش بسزایی در حل مشکلات مراجعین و همکاران و تقویت سیستم خدمات رسانی خواهد داشت.

رئیس بهره برداری خطوط لوله گاز اراک از تعاملات و همکاری بسیار خوب بهداشت و درمان صنعت ‌نفت با  مجموعه بهره برداری خطوط لوله گاز اراک  تقدیر کرد.  

 درپایان دکتر معصومی ضمن استقبال از پیشنهادات مدیران بهره برداری خطوط لوله و گاز ، مشکلات مطرح شده را قابل پیگیری دانست و قول مساعد جهت رفع مسائل را دادند. لازم به ذکر است در پایان صورتجلسه ای از کلیه موارد مطرح شده جهت پیگیری تهیه گردید.  

نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با بهره برداری خطوط لوله گاز 5
نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با بهره برداری خطوط لوله گاز 4
نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با بهره برداری خطوط لوله گاز 3
نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با بهره برداری خطوط لوله گاز 2
نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با بهره برداری خطوط لوله گاز 1

 

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۲۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید