سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹

اخبار

ذره بین بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

علی مردشتی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان و هیات همراه از بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان بازدید کردند.

به گزارش واحد روابط عمومی بھداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان، سه شنبه مورخ هفتم تیرماه سالجاری با حضور علی مردشتی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیات همراه ،دکتر رحیم معصومی رییس بھداشت و درمان صنعت نفت منطقه و دکتر محمد عسگری رییس پلی کلینیک تخصصی اراک ومهندس مسعود ربیعی رئیس روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت منطقه جلسه ای برگزار شد.
دکتر رحیم معصومی در شروع جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان ، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در بهداشت ودرمان منطقه بالاخص در پاندمی کرونا ارائه و آخرین وضعیت مراکز درمانی و صنعتی را تشریح نمود .ایشان حضور گروه بازرسی سازمان در منطقه را مغتنم شمرده و نظارت مستمر بر فرآیندها وعملکرد کارکنان را  به منظور حفظ اصول و رعایت دستورالعملها برای شفافیت در همه زمینه ها ضروری بر شمرد.

در ادامه جلسه علی مردشتی ضمن تشکر و سپاسگزاری از مدیریت و پرسنل سخت کوش بهداشت و درمان منطقه که با فداکاری و جدیت در شرایط سخت کرونا در خدمت پرسنل زحمتکش صنعت نفت و مردم بومی منطقه بوده اند به بیان مطالبی در ارتباط با قوانین مصوب طرح سلامت و مقابله با فساد اداری پرداخت. همچنین ایشان ابراز رضایت خود از گزارشات واصله از عملکرد بھداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان را بیان کرد .

در ادامه رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان و هیات همراه طی دو روز از واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه بازدید کردند. در این بازدیدها وضعیت پوشش معاینات دوره‌ای ، پایش سلامت شاغلین و شرایط محیط کار، وضعیت انبار داروئی و تجهیزات ، وضعیت ریسک‌ها و خطرات منطقه در خصوص ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، بررسی نحوه پشتیبانی در هنگام وقوع حوادث و ... از جمله موارد مورد بررسی در منطقه بود.

شایان ذکر است تیم بازرسی سازمان از تمامی مراکز درمانی منطقه و ستادی بازدید بعمل آوردند و نشست های صمیمانه ای با مسئولین مراکز و پرسنل برگزار نمودند.

 

بازرس 015
بازرس 010
بازرس 06
بازرس 05
بازرس 03
بازرس 02

۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۵۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید