سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۶

اخبار

نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان با معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی

نشستی با حضور دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان و دکتر محمد عسگری رئیس حراست منطقه با معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی و هیات همراه در روز یکشنبه 15 اسفند امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان ؛ در ابتدای این دیدار سرهنگ امینی، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی با تبریک میلاد سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام، ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت و قدردانی از  مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت:  در بحث کرونا دیدیم که کادر درمان چطور ایثارگری کرد و چگونه در مقابله با این بیماری ایستادگی کردند و در ایران همه مردم همکاری کردند که در حال حاضر وضعیت مناسبی نسبت به دیگر کشورها داریم.هر چقدر زمان می گذرد و جلوتر می‌رویم ارزش شهدا بیشتر برای ما نمایان می شود. وقتی کشورهایی درگیر موضوعات جنگ می‌شوند و می‌بینیم که به جای مقابله و دفاع به نوعی عرصه را ترک می کنند، متوجه می‌شویم که شهدای ما و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ما چطور از روزهای آغازین جنگ در مقابل دشمن بعثی ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیافتد.همچنین سرهنگ امینی از عملکرد بسیار خوب بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در کارگروه های بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند استان و اقدامات عملیاتی مصوبات آن قدردانی و تشکر خود را ابراز نمود.
در ادامه این دیدار رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار ، حضور همکاران سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی در کلینیک تخصصی اراک را خوشامد گفت. ایشان با اشاره به اهمیت استراتژیک مراکز انتقال و شرکت های نفتی منطقه گفت: یکی از اولویتهای مهم ما بالا بردن رضایت مندی پرسنل زحمتکش صنعت نفت میباشد علاوه بر آن به جهت مسئولیتهای اجتماعی با مجوز از سازمان مرکزی به روستاییان و بومیان مجاور و اقشار محروم منطقه خدمات درمانی ارائه مینماییم و امروز بیش از نیمی از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی مناطق عملیاتی، غیر نفتی هستند وتنها کمتر ازیک سوم هزینه خدمات را پرداخت می کنند.
در ادامه نشست حاضرین در خصوص ظرفیتهای فیمابین بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان و مجموعه سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی در راستای سهولت بهره مندی پرسنل به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین بر استفاده از پتانسیل های مشترک دو طرف در زمینه های فرهنگی و آموزشی در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در مباحث سلامت و جمعیت تاکید شد .

سپاه
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۰۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۳۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید