سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۲

اخبار

برگزاری جلسه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

جلسه هماهنگی و پیگیری استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ویژه کارکنان حوزه مالی و پشتیبانی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان در ستاد منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان؛ جلسه هماهنگی و پیگیری استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ویژه کارکنان حوزه مالی و پشتیبانی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با حضور دکتر رحیم معصومی برگزار شد.در ابتدای جلسه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه اظهار داشت: این سامانه کمک می‌کند تا تمام معاملات دولتی و تدارکات به ‌صورت الکترونیک درج شود و مواردی مانند مناقصات، مزایدات و خریدهای جزئی سازمانی در یک سامانه الکترونیکی ثبت شود.
دکتر معصومی تصریح کرد: مطابق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حمایت از تولید ملی ،کلیه دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای عمومی میبایست نیازهای خود را از کالاهای ایرانی تأمین کنند. از محاسن استفاده از  سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ، شفافیت در سیستم اداری کشور است که موجب می‌شود تأمین‌کنندگان کالاها و شرکت‌کنندگان در مناقصات و مزایدات بدون واسطه تمام جزئیات را در سامانه ثبت و از عدالت اطمینان حاصل کنند.
در ادامه آقای حجازی رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمام تراکنشها در سامانه ستاد ثبت می‌شود نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات می‌توانند به‌صورت آنلاین تمام موارد را بررسی و رسیدگی کنند که باعث شفاف سازی مالی و جلوگیری از تخلفات احتمالی خواهد شد.

در ادامه مسئولین واحدهای مالی ، انبار ، اسناد و سایر همکاران دخیل در سامانه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر گردید تا نیمه اسفند ماه سالجاری تمامی اسناد و خریدهای قبلی در سامانه بروزرسانی گردد.


الال 02
الال 01
۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۴۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۳۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید