سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۲

اخبار

حضور دکتر رحیم معصومی در جلسه ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از طریق ویدیو کنفرانس

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت مرکزی ولرستان بصورت ویدیو کنفرانس در جلسه مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان؛ جلسه مدیر عامل و مدیران ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بهمن ماه با حضور دکتر رحیم معصومی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مدیر عامل سازمان در ابتدای سخنان خودضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر ، درگذشت مرجع عالی مقام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض نمود.دکتر سید مهدی هاشمی از روند پوشش واکسیناسیون و خدمات به بیماران سرپایی و بستری کووید تقدیر کرد.

در این جلسه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان گزارشی از عملکرد منطقه را ارائه داد و به بیان برنامه ها و پیشنهاداتی در خصوص کمبود نیرو با توجه به بازنشستگی های قبلی و پیش رو ،پوشش واکسیناسیون بوستر ، ساخت اورژانس سوختگی در مراکز سلامت کار صنایع پر خطر و چندین طرح در خصوص افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش پرداخت . در ادامه دکتر رحیم معصومی به بیان چالشها در خصوص مشکلات استفاده از خدمات پرکیس از جمله در دندان پزشکی ، نواقص زیر ساخت نرم افزارها و سامانه های مورد استفاده ، ثبت هزینه ها، احصار منابع و درآمدهای مناطق، مسائل پرسنل از جمله بهبود معیشت و تبدیل وضعیت ایثارگران و همینطور مشکلات پروژه های مهندسی و ساختمان پرداخت.

الا02
الا01

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۳۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی ولرستان |
تعداد بازدید : ۳۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید