سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۰

اخبار

برگزاری جلسه اضطراری کمیته بحران و EOC در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان

جلسه اضطراری کمیته بحران و EOC، باحضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت منطقه در روز جمعه 20 فروردین با موضوع چگونگی ارائه خدمات و برنامه ریزی در مواجهه با موج حاد شیوع کرونا و همچنین تصمیم گیری درخصوص کمک به دانشگاه علوم پزشکی در شرایط اضطرار با توجه به اعلامیه ستاد کرونای استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان ، جلسه اضطراری کمیته بحران و EOC باحضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان و مدیران ارشد و روسای منطقه در روز جمعه 20 ام فروردین ماه در ستاد مهاجران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر رحیم معصومی گفت، با توجه به اعلام شرایط قرمز در تمامی مناطق استانهای مرکزی و لرستان و روند شدید صعودی مبتلایان کرونایی میبایست تمام توان منطقه متمرکز و بسیج شود، بدین منظور دستورالعمل های جدید و کاربردی در شرایط بحران برای کادرپزشکی و غیر پزشکی با توجه به شرایط حاد فعلی تعریف شده و پیش بینی تامین میان مدت تجهیزات، دارو و وسایل بهداشتی و درمانی مورد نیاز  و آماده باش کلیه نیروها در دستور کار قرار گرفته شود.

 وی در در ادامه با توجه به اعلامیه های ستاد کرونای استان و درخواست دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مساعدت و کمک به دانشگاه از جمله اعزام پزشک، پرستار و نیروهای داوطلب و پشتیبانی در صورت لزوم در شرایط اضطرار ، از روسای منطقه خواست که برنامه ریزی و هماهنگی لازم در این خصوص را انجام دهند.

وی  با بیان اینکه، با شروع پیک چهارم کرونا ویروس، تیمهای واکنش سریع بهداشتی افزایش یافته و فعالانه تر در ارائه آموزشهای بهداشتی، گندزدایی محیط مبتلایان و سایر موارد لازم را انجام داده و با نظارت مستمر و هماهنگی با شرکتهای نفتی منطقه این مهم راتا فروکش کردن این موج در اولویت واحدها قرار گیرد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در پایان اظهار داشت، با توجه به طولانی شدن روند همه گیری و خستگی همکاران ضروری است که سلامت روان کارکنان درمانی مورد توجه ویژه قرار گرفته و همه واحدهای پشتیبانی و ستادی، بایستی آنها را حمایت کنند. در ادامه جلسه مدیران و مسئولین درمانگاه ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر گردید تصمیمات و  اقدامات مصوب شده در اسرع وقت به واحدها ابلاغ شود.

 

eoc 5
eoc 4
eoc 3
eoc 2
eoc 1

 

۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۰۳
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۸۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید