سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵
 

اخبار

راه اندازی دومین بخش بستری بیماران کرونایی در منطقه آغاجاری

دومین بخش بستری بیماران کرونایی در منطقه آغاجاری با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در منطقه و افزایش آمار بیماران کرونایی نیازمند بستری راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دومین بخش مخصوص بیماران کرونایی نیازمند بستری به منظور ارایه خدمات درمانی مطلوب و پاسخگویی به نیاز منطقه در بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه راه اندازی شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن اعلام اختصاص دومین بخش بستری به بیماران کرونایی گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب و استاندارد به بیماران شرکتی و بومیان منطقه با تلاش شبانه روزی کادر درمان صنعت نفت همچنان ادامه دارد و هم اکنون نیز اکثر بیماران بستری غیر شرکتی هستند که برحسب نیاز منطقه به آنها خدمات می دهیم.

دکتر فرید خدری افزایش روزافزون نیاز به تخت بستری را نگران کننده خواند و اظهار داشت:بیمارستان نفت امیدیه  اولین بیمارستان غیر دانشگاهی استان خوزستان بود که از اول اسفند 98 و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اولین بخش مخصوص بیماران کرونایی را راه اندازی کرد و از همان آغاز بحران کوید 19 ، خدمات رسانی به این بیماران را در اولویت قرار داد.

 وی به شیوع بالای بیماری کوید 19 در خوزستان  اشاره کرد و بیان نمود: با توجه به اینکه شهرستان امیدیه هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد و بیماران بومی نیازمند خدمات درمانی هستند و با توجه به تکمیل ظرفیت بخش مردان که از ابتدا در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت از هفته گذشته نیز بخش داخلی زنان به بیماران کرونایی اختصاص یافت و هم اکنون این بیماران تحت نظارت مستقیم 2 متخصص داخلی  و با کادر درمانی مجرب در حال مداوا هستند.

وی از رئیس بیمارستان و کادر درمان تشکر کرد و گفت: زبان از بیان این همه تلاش و خدمت صادقانه قاصر است و هیچ چیزی بجز لطف پروردگار نمی تواند این زحمات را جبران کند.

دکتر خدری رعایت فاصله اجتماعی ، پرهیز از  شرکت در تجمعات شادی و شیون ، استفاده از ماسک بخصوص در تمامی فضاهای بسته و شستشوی مرتب دست ها را به مردم منطقه توصیه  و تصریح کرد: با وجود تلاش شبانه روزی همکاران بنده اما آمار مراجعین نیازمند بستری همچنان بالاست و امیدواریم مردم شریف خوزستان با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه مهار این بیماری منحوس را  فراهم آورند.

۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۳۴,۳۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید