سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۵۸
 

اخبار

افزایش فعالیت کلینیک های بیمارستان نفت تهران/ پذیرش فقط از طریق 1519

از اول خرداد ماه، 10 درصد به ظرفیت پذیرش کلینیک های بیمارستان نفت تهران افزوده می شود ودر کلینیک ها با 40 درصد از ظرفیت پذیرش قبل از کرونا به مراجعین خدمات ارایه می شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران،  دکترغلامرضا پیوندی ثانی رییس پلی کلینیک تخصصی بیمارستان  صنعت نفت تهران  با اعلام این خبر افزود:  راه اندازی  کلینیک ها  با رعایت  فاصله گذاری  هوشمند  مد نظراست ودر هرساعت  حداکثر  10  بیمار پذیرفته می شود  و بیماران در زمان انتظار نیز ملزم هستند  با یکدیگر حداقل  یک متر فاصله داشته باشند.

 به گفته وی،  راه اندازی  کلینیک ها در بیمارستان  نفت  تهران پس از تصمیم گیری درجلسات کمیته بحران  انجام شد  و  از ابتدای اردیبهشت  ماه بر اساس  دستورالعمل وزارت  بهداشت،  با رعایت فاصله گذاری  هوشمند،  ابتدا با 30 درصد ظرفیت، کار  کلینیک ها آغاز شد.

 وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه امسال  حدود 5 هزار نفر در کلینیک های بیمارستان نفت تهران ویزیت شدند ، این درحالی  است  که  در مدت زمان مشابه  در  سال 98  حدود 16 هزار  نفر  ویزیت شدند.

  پیوندی توضیح داد: کلینیک ها به گونه ای  برنامه ریزی شده اند، تا  بیماران کلینیک هایی مثل  هماتولوژی، آنکولوژی ، روماتولوژی ، داخلی ، اعصاب و قلب و عروق  که  مراجعین  آنها افرادی  با ریسک بالا برای ابتلا به بیماری هستند  با  بیمارانو مراجعین کلینیک های دیگر درارتباط نباشند .

 وی خاطر نشان کرد:   کلینیک های چشم پزشکی، گوش حلق و بینی (ENT)  نیز بدلیل  اینکه  پزشک  و بیمار بسیار نزدیک به یکدیگرهستند،  تعداد کمی نوبت دهی شده است و شیلد ،وسایل  حفاظت فردی پک شده  در اختیار پزشکان و بیماران قرار می گیرد و پس از هر معاینه و قبل از مراجعه  بیمار بعدی ، تجهیزات وابزار  ضد عفونی می شوند وکاور آنها عوض می شود تا شیوع بیماری  کرونا از این طریق به صفر برسد.

رییس پلی کلینیک تخصصی بیمارستان  صنعت نفت تهران تاکیدکرد: با توجه به اینکه  هنوز خطرابتلا به کرونا  رفع نشده است  افراد  بدون هماهنگی به کلینیک ها مراجعه نکنند و حتما از طریق 1519برای گرفتن نوبت اقدام کنند.

 وی تصریح کرد:  کلینیک  قلب، داخلی، چشم پزشکی، ارتوپدی هر روز دایر هستند  و برای جلوگیری از ازدحام 6 ساعت   در روز و بیش از یک شیفت دو ساعته   فعال هستند در حالی که   بقیه  کلینیک ها  در روز دوساعت به ارایه خدمات می پردازند.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۵۲
تعداد بازدید : ۳۷,۲۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید