سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۳۴
 

اخبار

بررسی کیفی فعالیتهای مراکز طرف قرارداد با سفر به 23 شهرستان تحت پوشش

ناظر کیفی مراکز طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان : به تمامی مراکز طرف قرارداد بیمارستانی ، درمانگاهی،دندانپزشکی ، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک شهرستانهای سه استان اصفهان،چهار محال و بختیاری و یزد سرکشی شد.

به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر رضا کامران ناظر کیفی مراکز طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان با اشاره به سفر به شهرستان های تحت پوشش  اظهار داشت: طی شش ماه گذشته به 23 شهرستان سفر کرده و از نزدیک بر فعالیت های مراکز طرف قرارداد نظارت انجام شده است.

وی افزود : به تمامی مراکز طرف قرارداد بیمارستانی ، درمانگاهی،دندانپزشکی ، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک شهرستانهای سه استان اصفهان،چهار محال و بختیاری و یزد سرکشی شد.

 دکتر کامران با اشاره به  بررسی اسناد پزشکی بیان کرد : از نزدیک با فرآیند کاری پذیرش، کیفیت ارائه خدمات ، خدمات بستری ، سهولت دسترسی و رضایت بیماران مطلع شدیم.

ناظر کیفی مراکز طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان از گفتگو با پزشکان معتمد در این سفرها خبر داد و گفت: بایستی از این همکاران حمایت بیشتری صورت گیرد و شرح وظایف آنها شفاف و بازنگری شود،به نحوی که نگاه آنها به بیماران سلامت نگر و در راستای اقدامات پیشگیری باشد.

 وی ادامه داد: بهتر است که پزشکان معتمد نیز نرم افزاری مشابه نرم افزار سخن در اختیار داشته و پرونده بیماران الکترونیکی باشد ، اما با توجه به محدودیتها و جمعیت کم در شهرستانها بهتر است پرونده های غیرالکترونیکی هر بیمار در مطب این همکاران تشکیل تا ضمن نظارت بر پیگیری درمان ، وضعیت بیماری و سلامت جمعیت تحت پوشش تعیین و موجب افزایش سطح سلامت گردد.


۲۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۳۳,۱۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید