سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۵

اخبار

گرامیداشت روز پرستار در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی با حضور مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, مدیران نفتی منطقه ومسئولین شهر مهاجران از تلاش های همکاران پرستار تجلیل بعمل آورده شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی با حضور دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه, مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی شازندمهندس رمضان پور, مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی مهندس سمیعی, امام جمعه شهر مهاجران حجت السلام نیکزاد, شهردار مهاجران دکتر رجاییان و مدیران و مسئولین شهر مهاجران و مدیران نفتی منطقه از تلاش های همکاران پرستار  تجلیل بعمل آورده شد.

در ابتدای این مراسم دکتر معصومی ضمن خیرمقدم به حاضران و تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: دلسوزی و احساس مسئولیت پرستاران در حفظ سلامت مردم قابل تقدیر است.

در ادامه حجت الاسلام نیکزاد با بیان اینکه این افتخار پرستاران است که سالروز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است که می طلبد پرستاران در حوزه کاری خود حضرت زینب (س) را  الگو و اسوه کار خود قرار دهند. وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات پرستاران گفت: پرستاران در واقع با کار خود تکمیل کننده تلاش پزشکان  هستند و نقش بسیار موثری را در توسعه سلامت جامعه دارند. 

شایان ذکر است در ادامه این مراسم مدیران و مسئولین با حضور در مراکز مختلف درمانی با اهداءگل از زحمات و تلاش های همکاران پرستار تجلیل بعمل آوردند.
روز پرستار 16
روز پرستار 2 روز پرستار 11

۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۸۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید