سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۵۶
 

اخبار

مامای نمونه کشور در بیمارستان نفت تهران

به رسم هرسال بمناسبت روز ماما، از مامای نمونه کشوری تقدیر می شود و امسال ماما مهربان ودلسوز مثال زدنی بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران به موفقیت دست یافت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت تهران، شراره وحدت پناه مسئول  بلوک زایمان بیمارستان نفت تهران درگفت وگو با خبرنگار ما آرزو می کند  که  بیمارستان های دیگر نیز همانند بهداشت و درمان صنعت نفت امکان  دسترسی هرمریض به یک ماماو ایجادفضای خصوصی و حضور همسر وهمراه برای همه فراهم باشد.
 وی  متولد سال 1345 و دارای  25 سال سابقه کار مامایی است  و با وجودی  که از مهارت های عملی کافی  برخوردار است  اما  معتقد است  مادران بیشتر از هرچیزی به آرامش  روانی نیاز دارند  تا درد زایمان را بپذیرند .
 وحدت پناه با بیان اینکه  مادری که درشرایط زایمان قرار می گیرد، تلاش می شود  رابطه خوب و دوستانه با وی برقرار شود، ورزش ها وتکنیک های جدید  مثل توپ تولد  به کار گرفته می شود تا استرس مادر به کمترین حد برسد. وی وجود  وسایل بی دردی، بخور،   ماساژ با آب گرم را  از امکانات بیمارستان نفت  تهران  عنوان می کند.
 این مامای موفق  که نسبت به مراجعین خود حس مادرانه دارد،اذعان  می کند که به کار خود بسیار علاقه مند است  ودرخارج از بیمارستان مطب ندارد وفول تایم در بیمارستان نفت تهران  مشغول  به کار است تا کنون  دوبار مامای  نمونه بیمارستان نفت تهران شده است و با علاقه به آموزش، مشاوره ،ماساژو آمادگی پیش از زایمان و.. مادران می پردازد.

ماما نمونه
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶
تعداد بازدید : ۳,۸۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید