سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۴۴
 

اخبار

پروژه بیمارستان نفت آبادان، گامی مهم در خدمات رسانی در منطقه است

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به اهمیت پروژه بیمارستان صنعت نفت آبادان از بهره برداری آن تا پایان سال 98 خبرداد.

مهندس بهنام سمیع مدیر مهندسی و ساختمان سازمان در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان صنعت نفت آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار روابط عمومی در خصوص اهمیت این پروژه گفت : با توجه به قدمت بیمارستان فعلی که جز مکان هایی به شماره می روند که در طرح موزه های صنعت نفت قرار دارد ، بیمارستان جدید با زیر بنا  28 هزار  متر مربع در 4 طبقه در حال احداث است.

وی افزود: مهم‌ترین سیاست ما تاکید بر سلامت کارکنان  است و با توجه به  در دسترس بودن بیمارستان برای کارکنان، محل جغرافیایی ساختمان جدید با پالایشگاه آبادان مجاروت دارد.

مهندس سمیع تصریح کرد: پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی  150 تخت خوابی بیمارستان صنعت نفت آبادان در چهار طبقه شامل بخش های درمانی ، تشخیصی و ستادی است.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد : این پروژه با بخش‌های مختلف درمانی از جمله دندانپزشکی ، اورژانس، کلینیک‌های داخلی (قلب،گوارش،اطفال،داخلی ،گوش حلق و بینی،ارتوپدی،آندوسکوپی و رادیولوژی و سی تی اسکن و..)، کلینیک جراحی (چشم،مغز و اعصاب،ارتوپدی،اورولوژی و ..)، بخش زایمان، آزمایشگاه، داروخانه و بخش اداری به بهره‌برداری می رسد.

مهندس سمیع  بیان کرد : این پروژه نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، طی مکاتباتی که  با مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی نفت انجام شده  با افزایش اعتبار آن موافقت شده و امیدواریم بتوانیم در دهه فجر سال آینده از آن بهره برداری کنیم.

وی همچنین گفت: این بیمارستان دارای قسمت های مختلف از جمله سالن آموزش و آمفی تتاتر است و پارکینگ پروژه بیمارستان صنعت نفت آبادان قابل استفاده برای عموم خواهد بود.

آبادان
آبادان

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۲,۵۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید